14 Şubat 2012 Salı

45'lik Bar, Taksim



Issız Adam’ı  izleyen arkadaşlarım, nerdeyse filmin çekildiği tüm mekanlara gitme kararı aldı. Bu mekanların başında da 45′lik Bar vardı. İşte o muhteşem yer...

Neyse bir akşam bir telefon geldi ve   “hadi kalk 45lik’in yerini öğrendik oraya gidiyoruz, mazeret istemem” dedi.( tam olarak bu cümleyi kurmamış olabilir ama buna benzer birşeydi) Tamam dedim sıcak yatağımdan kalktım, filmdeki o slow parçaların çaldığı mekana gitmek için yola koyuldum.
Lafı fazla uzatmayacağım;  ezberlenmiş mükemmel tarife göre mekanı elimizle koymuş gibi bulduk. Fakat bir sorun vardı ” ya sanki burası başka yer be” dedim içimden. Sonra da daldım içeri ve o an ” DUMUR”.
-Burası neresi lan , hani romantizim hani slow parça . Bildiğinizi düz rock bar.Göz gözü görmüyor , kapkara mekan. Ya tamam bende az çok severim rock müzikleri,rockçı mekanlarını ama entel mekan ararken öyle bir sahneyle karşılaşınca şok olmamak elde değil ki. İşte o an gözümün önüne sıcak yatağım geldi.
Eğer “ben zaten rockçıyım sen bana adresi ver yeter” diyorsanız kağıdı kalemi elinize alın adresi veriyorum:
*Yeni Çarşı Cad. No:60 Galatasaray - Beyoğlu
Ben adresten anlamam bana tarif lazım diyenlere de kısa bir tarif; Galatasaray Lisesi’nin sağından aşağıya doğru kaptırıyorsunuz sağ tarafta kara bir yer var. Hah işte orası 45lik…
Hadi size iyi eğlenceler



Hiç yorum yok: