5 Nisan 2013 Cuma

Corner Cafe Bar Kadıköy

Corner Cafe Bar Kadıköy





Kadıköy'de sahaflar çarşısına namı-diğer Akmar pasajına ben okuma sevdalısıyım diyen yada en bulunmaz kitapları aramak için sahaf sahaf dolaştığınız mutlaka olmuştur. İşte bende öyle bir günde yolumu bir şekilde düşürmüş oldum Kadıköy'ün İstiklal Caddesine. Aradığınızı mutlaka bulur birde bişeyler yudumlayım diye iç geçirirsiniz. İşte tam o sırada Corner çıkar karşınıza. Akmar'ın sol çaprazında yukarı çıkan sokak adını hatırlayamadım ama yeri unutmam. Herneyse oturup bişeyler içeyim dedim. İsteğe göre içerde yada dışarda oturabiliyorsunuz. Menüsü zengin ve çeşit çok. İstediğiniz kadar yiyin için hem fiyatlar zaten çok uygun bunların yanında her Çarşamba Çelik sahne alıyomuş. Diğer akşamlar boş mu diye sorarsanız eğer -ki ben sordum- boş yok hergece farklı farklı çalan gençler var. Her yaşa hitap edebilir. Özellikle gençlerin çok beğeneceğini umuyorum. 
 

Kendimce anlatmaya çalıştım. Ne zaman kadıköye yolum düşse uğrayıp bi kadeh içmeden ayrılmam. Corner da çalışan arkadaşlara selam olsun. Bi votka limon daha almak için yazımı tamamladıktan sonra uğrayacağım. 



Daha ayrıntılı bilgi almak isteyenler olursa Facebook sayfasına bakabilirsiniz...


















Hiç yorum yok: