18 Ekim 2014 Cumartesi

Dolmabahçe Çay Bahçesi, Beşiktaş

Dolmabahçe sarayının hemen yanında yer alır bu mekan. Mekan güzeldir güzel olmasına. Denize sıfır çay içebileceğiniz, boğaz manzarasını ferahça izleyebileceğiniz yerdir burası.
Fiyatları bence verilen hizmete göre çok ama çok yüksektir manzaraya verirsiniz parayı. Çünkü garsonları eğitimsiz rastgele ve salaş şekilde çalışırlar. Bi su istersiniz yarım saatte gelmez . Direkt paraya odaklı çalıştıkları her hallerinden belli olur. Ben bir kahve istedim yanında su bile gelmedi , su ekstra olsun dedim getirin dedim 1 saatte bile gelmedi.
Neyse onu da geçtim deniz kenarında masa boşaldı oraya geçelim dedim , yok dediler oranın şefi başka hesap karışıp dediler, dedim elimde adisyon var hesabı ordan ödeyeceğiz dedim yine kabul etmediler. Yani anlayacağınız bu mekanda önemli olan müşteri memnuniyeti değil para ve hesap kitap. Ben açıkçası tavsiye etmiyorum. Hemen yakınındaki tophaneye veya kahve dünyasına giderseniz daha iyi vakit geçirirsiniz emin olun.
Yinede manzarası için oturup bi çay içebileceğiniz bir yer. Denemekten zarar gelmez.

Hiç yorum yok: