15 Kasım 2019 Cuma

Sonradan Babam Olan Kişiye Teşekkür Mektubu


Küçük kızların çoğu, babalarının koridorda yürüdüğü günü hayal ediyor - ama ben hiç yapmadım. Annemi büyütmek hayatımdaki değişmezdi ve o zamanlar sadece bana sağlayıcı ve bakıcı ve o zamanlar 2 küçük kardeşim değil, aynı zamanda en iyi arkadaşımdı. Düğünümün düşüncesi küçük bir kız olarak fikrimi aştığında, annemin benimle yapacağı her şeyi düşünürdüm; elbisemi seç, süsle ve hazırlanmama yardım et. Annemle olan ilişkim değişmedi ve hala o özel günün her kısmı için orada bulunmasını istiyorum, ama şimdi o özel günü benimle paylaşmak istediğim başka biri için de canım var.
Benim babam.
Ben 7 yaşındayken annem evlendi 2. sınıfta ve ben şimdi Babamı arayıp bu harika kişiyi takdir için çok küçüktüm. Spor etkinliklerine gitti, beni özel okul ve kolejden geçirdi, hedeflerimi gerçekleştirmeme yardım etti ve hayallerimi destekledi. Çocukluğumun ilk yarısını kaçırmış olmasına rağmen, hayatımın her detayı için oradaydı.
Düğünüm büyüdükçe, o özel günde onunla paylaşacağım her şeyi düşünmeye başladım; beni elbisemde ilk gördüğünde, koridordan aşağı yürürken birlikte geçirdiğimiz zaman ve baba-kız dansımızı birlikte paylaşıyoruz. Büyümesini izlemiş olduğu küçük kızı olmayabilirim ve ilk adımlarımı atmamı, bisiklet sürmeyi ya da ilkokuldaki ev ödevime yardım etmemi görmese bile, orada benim için gün ve gün dışarı. Yaptığı her şeyi, ailesini sevmek ve desteklemek için yapar.
Sonsuza dek, beni koridordan aşağıya indiren ve hayatımın geri kalanının başlangıcına hazırlanmama yardım eden adam olduğu için minnettarım. Eğer o ve annemin bana gösterdiği çok çalışkan ve sevginin harika bir örneği olmasaydı, koridordaki aşağıya doğru yürüdüğümde hayatımın sevgisiyle evlenmenin bir ihtimal olmayacağını biliyorum.

Hiç yorum yok: